Πολιτική ακυρώσεων και Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών 

Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων που δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του προϊόντος (επουσιώδης έλλειψη ανταπόκρισης στην περιγραφή ως προς τα εξωτερικά χαρακτηριστικά), και στην περίπτωση που υπάρχουν (π.χ. συσκευή κτυπημένη, γρατσουνισμένη κ.λ.π.) δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα. Άλλως κατά την καλή πίστη, εύλογος χρόνος για τη διαπίστωση τέτοιων εξωτερικών ελαττωμάτων, θεωρείται το διάστημα των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση. Στο διάστημα αυτό ο πελάτης οφείλει να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών εξωτερικών ελαττωμάτων, ενώ σε περίπτωση άπρακτης παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα προερχόμενο από την εμπορική εγγύηση και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση από ευθύνη του. Τα ανωτέρω δεν επηρεάζουν τα νόμιμα δικαιώματα του πελάτη με βάση τη διετή νόμιμη εγγύηση, δυνάμει των διατάξεων του Αστικού Κώδικα, ήτοι τα δικαιώματα του πελάτη να: 1. απαιτήσει αποκατάσταση της ανταπόκρισης του πράγματος, 2. μειώσει το τίμημα, 3. υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, 4. απαιτήσει αποζημίωση, δεν θίγονται.

Σε περίπτωση εμπρόθεσμης δήλωσης εξωτερικού αισθητικού ελαττώματος, η iPaw Tech υποχρεούται σε εύλογο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό, αισθητικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους από τον πελάτη, θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Ο όρος αυτός ισχύει για αποστολή εμπορευμάτων στη διεύθυνση που θα ορίσει ο πελάτης και δεν ισχύει για παραδόσεις ειδών από την έδρα μας, όπου το είδος ανοίγεται και ελέγχεται από τον πελάτη κατά την παραλαβή.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του πελάτη έως και την πάροδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το προϊόν έστω και μια φορά, αυτό θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο και παρουσιάζει μείωση αξίας για την οποία ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την Εταιρεία προ της επιστροφής του είδους και του τιμήματος, στα πλαίσια δήλωσης υπαναχώρησης.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Υπόδειγμα έντυπης δήλωσης υπαναχώρησης θα βρείτε εδώ.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μετ’ αφαίρεση της τυχόν οφειλόμενης αποζημίωσης προς την εταιρεία εκ μέρους του πελάτη λόγω χρήσης και μεταχείρισης του προϊόντος η οποία θα συμψηφίζεται προς μέρος ή το σύνολο του τιμήματος.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ως εξής: η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας, τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από την έδρα», η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή του ποσού σε αυτόν από την έδρα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Σε περίπτωση παρακράτησης του τιμήματος από την εταιρεία μέχρις ότου ο πελάτης επιστρέψει το προϊόν, τότε η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το τίμημα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, συγχρόνως με την επιστροφή του προϊόντος από τον πελάτη.

Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης για όσο διάστημα το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως ή ο πελάτης δεν προσφέρεται να αποζημιώσει την εταιρεία, για τη μείωση της αξίας του προϊόντος λόγω της μεταχείρισης εκ μέρους του πελάτη. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης θα χρεωθεί ποσό αμοιβής ανάλογο προς την υπηρεσία που παρασχέθηκε μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης σε τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις, εκείνες λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.

Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης

Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης και όπου προβλέπεται από τον προμηθευτή, από εμπορική εγγύηση εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα, οι όροι της οποίας διατίθενται γραπτώς (email) σε σταθερό μέσο. Το έντυπο της εγγύησης (email) , περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσει ο πελάτης για να επιτύχει την εφαρμογή της και τα δικαιώματα που παρέχει η εμπορική εγγύηση στον πελάτη καθώς και ότι αυτή δεν περιορίζει τα λοιπά δικαιώματα που αυτός έχει με βάση το Νόμο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση της ελλείψεως ανταπόκρισης του προϊόντος στη σύμβαση, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.

Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)

Να μην εξαιρείται η βλάβη από τα καλύψεις της εγγύησης, με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή